TikTok Ads baseret på automation og meget specifik kunstig intelligens
Facebook og Instagram Ads baseret på automation og kunstig intelligens
Der er ingen tvivl om, at TikTok er kommet for at blive. Særligt TikTok-annoncer har vakt mange virksomheders interesse, da man har fundet ud af, at der enormt meget forretning at hente, hvis man formår at benytte TikToks algoritme korrekt. Du kan simpelthen nå nye højder! Med TikTok kan du;
- Øge din brand awareness og styrke synergien på de velkendte sociale platforme
- Få billige klik- og konverteringspriser (CPC og CPA)
- Opdage nye målgrupper som kan være gunstige for din forretning
TikTok annoncering er stadig et forholdsvis nyt fænomen på det danske marked – derfor giver det endnu mere mening at hoppe på vognen og sikre, at man er nogle af “first moverne”. Af samme årsag er konkurrencen forholdsvis lav, og når konkurrencen er lav, er priserne for annoncering også lave. Uanset om din virksomhed er “stor” eller “lille”, om I ønsker yderligere brand awareness, eller I vil sælge et produkt, er vi overbeviste om, at der er et uforløst potentiale at hente på TikTok.
Hos Adentify arbejder vi altid med de nyeste teknologier inden for kunstig intelligens og machine learning (AI) med henblik på at ramme de mest relevante målgrupper for din forretning.
Fordele ved TikTok annoncering
Succescase med Facebook og Instagram
Henrik Stokholm
Indehaver – Stokholms Vinimport