Opbyg dit brand med Google Display

Opbyg dit brand med Google Display

Har du en målsætning om at nå ud til endnu flere potentielle kunder med dine markedsføringskroner og samtidigt har et ønske om at reducere dine klikpriser, har Adentify rigtig gode erfaringer med at supplere Search kampagner med separate Google Display kampagner.

Hvad er Google Display-netværket egentlig (GDN)?

Google Displaynetværket kan hjælpe dig med at nå ud til personer, når de besøger deres foretrukne websites, viser en ven en YouTube-video, tjekker deres Gmail-konto eller bruger mobilenheder og apps. Med Google Display-netværket kan du nemlig nå ud til 80% af alle, som benytter sig af internettet. På den måde kan du sikre dig at ”være til stede”, dér hvor brugeren er. Sagt på en anden måde: På Søgenetværket kan du nå ud til folk, efter de har søgt efter bestemte produkter eller tjenester, men på Displaynetværket kan du fange deres opmærksom på et tidligere stadie af købscyklussen. Du kan nemlig vise dine annoncer for dem, allerede inden de begynder at søge efter det, du tilbyder – og dét kan være afgørende for din overordnede annonceringsstrategi og salgsperformance i sidste ende.

Fordele ved Google Display

  • BILLIG ANNONCERINGSFORM PÅ OVER 2 MILLIONER WEBSITES

  • VÆR SYNLIG FOR DEM SOM HAR SØGT EFTER DINE PRODUKTER/SERVICES

  • ANNONCÉR FOR BRUGERE SOM HAR BESØGT DINE KONKURRENTERS HJEMMESIDE

Succescase med Google Display

“Jeg vil helt klart anbefale Adentify som partner, hvis man har brug for hjælp til SEO, SEM og kampagneopbygning.”

Jonathan Charquero Baez
Head of Marketing – Projectum

Projectum
B2B lead generering i Danmark samt på internationale markeder

Certificeret Google Partner